Algemeen


Hypotheekakte


Leveringsakte


Samenlevingscontract


Oprichting BV


Klantenportaal

Waarom maakt Notaris Bas gebruik van een klantenportaal?

Als notariskantoor werken wij met jouw persoonsgegevens en andere vaak zeer vertrouwelijke informatie. Wij gaan uiteraard op een zeer zorgvuldige en zo veilig mogelijke manier om met deze gegevens. Het zal je niet ontgaan zijn dat hierin ook de wet en regelgeving steeds verder wordt aangescherpt en eisen stelt aan onder meer de wijze van communiceren en het beveiligen van gegevens die worden verzonden. De beroepsorganisatie van het Notariaat (KNB) is in dit verband van oordeel dat het onversleuteld verzenden van ontwerpakten en andere persoonlijke informatie per e-mail onvoldoende veilig is. Om jouw gegevens goed te beschermen werkt Notaris Bas daarom met een klantenportaal. In dit portaal worden de ontwerpakten en andere persoonlijke stukken geplaatst. De toegang tot jouw stukken in het portaal is beveiligd met een persoonlijke toegangscode die je zelf aanmaakt. De extra stap die hierdoor nodig is om deze stukken in te zien, is dus een beveiliging om te zorgen dat een ander geen inzage heeft in deze stukken.

Uiteraard doen wij er alles aan om het werken met het portaal zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, zodat jouw gegevens goed zijn beschermd, maar ook goed toegankelijk zijn voor jou. Mocht het gebruik aanleiding geven tot vragen of opmerkingen vernemen wij dat dan ook graag.

Waarom lukt het aanmaken van een account niet?

We hebben voor jou een account aangemaakt voor ons klantenportaal.

Om die reden ontvang je een eerste e-mail van ons met een link.

Stappen

1.Met de link uit de e-mail start je de procedure voor het instellen van de klantenportaal op.

Na het klikken op de link dien je je e-mailadres in te voeren.

2.Je ontvangt een tweede mail. Door te klikken op de link in deze e-mail wordt de browser (=internet) geactiveerd waarbij je een wachtwoord kunt vastleggen. Het wachtwoord dient minimaal 8 tekens te bevatten, waarvan minimaal 1 hoofdletter en 1 cijfer.

3.Na het klikken op "Instellen wachtwoord", log je in op het klantenportaal.

4.Je ontvangt nog een derde e-mail ter bevestiging van het instellen van het wachtwoord.

Let op! Mogelijk is deze e-mail in de spam map terecht gekomen.

Wat beteken foutcode 102 bij het inloggen?

Na het instellen van een wachtwoord dient dit wachtwoord bevestigd te worden. Dit gebeurt door middel van het klikken op de link die in de tweede ontvangen e-mail staat.

Let op! Mogelijk is deze e-mail in de spam map terecht gekomen.

Waarom kan ik mijn dosier niet openen?

Klik bij het gewenste dossier op het icoon aan de voorzijde van de regel of op "Openen" aan het einde van de regel.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Klik op het inlogscherm op "instellen wachtwoord".

Je geeft een nieuw wachtwoord in conform de eisen (minimaal 8 tekens, waarvan minimaal 1 hoofdletter en 1 cijfer).

Je ontvangt een e-mailbericht met een link om daadwerkelijk het wachtwoord te activeren.

Let op! Mogelijk is deze e-mail in de spam map terecht gekomen.

Hoe kan ik inloggen op mijn klantenportaal

Je kunt via de link in de e-mail inloggen of via de button Inloggen Mijn Dossier op deze website.

Waarom zijn de vensters met dossiers /documenten klein?

Je kunt eventueel proberen een andere browser te gebruiken. Over het algemeen werkt het klantenportaal goed met Google Chrome en Microsoft Edge.

Waar vind ik de begeleidende brief?

De begeleidende brief kun je vinden in het betreffende dossier onder de tab "Correspondentie".

Mijn account is geblokkeerd, wat kan ik doen?

Wij kunnen het account voor jou deblokkeren. Je kunt contact opnemen via bas@notarisbas.nl. Je kunt hierna weer inloggen met hetzelfde wachtwoord. Je kunt alle reeds gepubliceerde documenten en/of acties weer inzien.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Wij kunnen het e-mailadres voor jou wijzigen. Je kunt contact met ons opnemen via bas@notarisbas.nl. Je ontvangt na de wijziging een e-mail met een link om in te loggen met het nieuwe e-mailadres. Alle reeds gepubliceerde documenten en/of acties blijven zichtbaar.

Er verschijnt een foutcode, wat betekent dit?

100: REGISTRATIE VAN DE KLANT ONTBREEKT;

101: TOEGANG WEBPORTAL INACTIEF;

102: ONJUIST WACHTWOORD;

103: ONJUIST WACHTWOORD, ACCOUNT GEBLOKKEERD;

104: TOEGANG GEWEIGERD, ACCOUNT INACTIEF;

105: TOEGANG GEWEIGERD, ACCOUNT GEBLOKKEERD;

106: ONBEKENDE STATUS ACCOUNT;

107: ONGELDIG TOKEN;

108: ONBEKEND GEBRUIKERS ACCOUNT;

109: SAMENSTELLING WACHTWOORD ONDUIDELIJK;

110: NIET OPGESLAGEN RECORD;

111: MISLUKT NIEUW RECORD TE CREËREN;

112: GEEN OF ONVOLDOENDE GEGEVENS;

113: MISLUKT RECORD TE VERWIJDEREN;

114: RECORD KON NIET GEVONDEN WORDEN;

116: EMAIL HOORT NIET BIJ NOTARIS BAS;

117: PROBLEEM GELIJKHEID WACHTWOORD;

118: WACHTWOORD MIST;

120: GEBRUIKER NIET GEAUTORISEERD VOOR DOSSIER;

Hoe werkt het klantenportaal?

Hier vind je de complete handleiding van mijn klantenportaal.

Waarom zijn niet al mijn dossiers zichtbaar?

Je ziet onder de button Dossiers alleen de dossiers welke in behandeling zijn. Als een dossiers is afgehandeld, verdwijnt deze uit dit overzicht. Je kunt door middel van klikken op de button 'Filter' het dossier weer terugvinden en inzien.

Geen antwoord op je vraag?

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Stel deze dan via het contactformulier.

Contact

Waarom Notaris Bas

  • Scherpe prijzen
  • Expertise van Abma Schreurs Notarissen
  • Makkelijk en snel
  • Duidelijk werkplan en heldere tariefopbouw
  • We zitten op meerdere plekken in Noord-Holland
Bas met handen over elkaar
Inloggen Mijn Dossier